donderdag 11 augustus 2011

outfit / weekend #5

Last weekend I went to my sister in Tilburg. She goes there to the university so she lives there. We didn't do much but it was good! On friday I went there by train. First we went to see a house she's gonna move to in the upcoming weeks. After that we did some grocery shopping and went home to cook. After that we went out to the city and after a lot of trying different things, these were the outfits we went for! Basically everything I'm wearing (except for the jeans) are from my sister, and she is wearing a shirt of mine and my necklace haha!




The shoes were actually kinda killing so i changed them to my comfy all stars haha!



My sister's outfit!




5 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar is de tas van die jij hebt, en is die nog te koop denk je? Erg mooi! En weet je misschien toevallig van welk merk de schoenen van je zus zijn?

Robin zei

De tas is van www.handbagstore.nl en volgens mij is ie ook nog van echt leer! En de schoenen zijn van New Look :)

Mayke zei

heel mooie outfit! ook die van je zus. ik volg je!

Charlie zei

Leuke outfits!
Ik hou een give away en zou het erg leuk vinden als je meedoet.
Je kunt een welnesspakket winnen!
Liefs, Charlie

Lin zei

Leuke foto's, die ketting die om hebt is echt gaaf ♥