dinsdag 2 augustus 2011

outfit / 02082011 #3

Today my mom and i are going to Amsterdam. I'm really excited 'cause we live in Eindhoven and so far i've seen all the good stores here, and in Amsterdam there are stores that we don't have here in Eindhoven! So this is what i'm wearing today, kinda simple but nice i think. I'm wearing my new pink blazer from H&M Divided. I'm in love with this thing! Really!
(sorry for the bad quality, but i don't have time to take photo's with the camera so i took them with my webcam. I'm bringing my camera with me so maybe i'll post some pictures of today tomorrow, and of course i'll show you what i bought!)



Blazer, H&M - jeans, Bershka - Necklace, Mi Moneda - Bracelet, Hippe-Hebbedingetjes

4 opmerkingen:

Anne zei

Hoi, ik wilde even wat vragen over de blazer: hoeveel kost hij en heb jij de mouwen gewoon naar binnen toe omgeslagen? Want volgens mij zit er een bepaalde print aan de binnenkant van de blazer (die ik niet mooi vind), maar zo vind ik hem wel mooi namelijk..

groetjes

Robin zei

Hey! Ik heb de blazer bij de H&M gehaald voor 29,95 euro. En ik heb de mouwen gewoon naar buiten geslagen. Die print zit idd aan de binnenkant maar bij de mouwen zit er bij mij gewoon roze aan de binnenkant. Op de site staat inderdaad wel dat de print ook bij de mouwen zit maar dat is dus niet zo bij mij! Hopelijk heeft dit je een beetje geholpen :)

Britney Visser zei

Hoe is shoppen in Brabant? Kom eigenlijk alleen in Almere (waar ik zelf woon), Amsterdam, en af en toe een andere stad in de omgeving...
Wil echt een keer naar allemaal steden gaan om te winkelen dan alleen de voor mij standaard steden, haha.

Robin zei

Shoppen in brabant is prima. Eindhoven vind ik zelf persoonlijk een beetje saai worden aangezien ik in de stad woon maar er zijn wel een hoop winkels. Den Bosch is ook prima om te shoppen en Tilburg is ook aardig. Verder kom ik eigenlijk niet echt buiten Eindhoven! Maar een shopdagje ehv is het denk ik wel waard hoor :)